EV3 aпликација за програмирање

1 min

Апликацијата LEGO® MINDSTORMS® Programmer е одличен начин да научите сè за R3PTAR, TRACK3R, EV3RSTORM, SPIK3R и GRIPP3R и да ги програмирате од вашиот таблет користејќи програмска средина како онаа на EV3 софтверот. Ќе ви се допадне да се справувате со предизвикувачките мисии на роботи што ги создадовме, а штом ќе ги совладате, ќе можете да креирате свои програми за да ги оживеете вашите роботи.

Минимални системски барања:

  • Минимален поддржан оперативен систем:

    iOS: iOS 8.0

    Андроид: Кремаст сендвич со шекерче

  • Поддржани уреди/таблети:

    iPad 2 или понова верзија

Откако ќе потврдите дека вашиот таблет ги исполнува минималните системски барања, отворете ја App Store/Google Play на вашиот уред. Потоа побарајте ја бесплатната апликација - LEGO MINDSTORMS EV3 Programmer - и инсталирајте ја.

Лоби

Лобито е местото каде што започнувате секој пат кога ја отворате апликацијата . Лобито го олеснува создавањето програми, отворањето на зачуваните програми што претходно сте ги создале, прегледувањето на мисии на роботи и пристапот до други ресурси за да ви помогне да се запознаете со апликацијата.

Во лобито ќе ги најдете следниве опции и ресурси:

  1. Помош—Видете го преклопот што ги истакнува главните компоненти на лобито

  2. Таб мои програми — Креирајте нова програма или вчитајте ги претходно креираните програми. Можете исто така да бришете и дуплирате програми, како и да ги споделувате (видете подолу за повеќе детали).

    Забелешка: допрете го името на програмата за да ја уредите.

  3. Роботски мисии-Допрете го секој робот за да пристапите до серија предизвикувачки мисии.

  4. Прошири - ја зголемува големината на долниот дел за да може да видите повеќе програми одеднаш.

  5. Изберете — Изберете програми за бришење или дупликат.

  6. Сподели - Споделете ги вашите програми преку компатибилни апликации инсталирани на вашиот таблет, како што е е-пошта.

    Забелешка: изберете „Desktop“ ако сакате да ја извезете вашата програма во формат компатибилен со EV3 софтверот на вашиот компјутер.

  7. Мени - Допрете ја оваа икона за да ги видите следните опции:

    Помош — погледнете го видеото за брз почеток на EV3 и упатството за корисникот.

    Услови за користење - видете политика за приватност на LEGO Group, Cookie

    политика, услови за користење и информации за поддршка.

    Јазици-одберете го јазикот на кој сакате да се прикажува апликацијата

.

Програмирање

Како и софтверот EV3, исто така и апликацијата има графичко програмско опкружување што е толку лесна за употреба што ќе го движете вашиот робот низ собата за кратко време.

Програмската средина ги содржи следниве главни области:

  1. Рамка за програмирање-Креирајте ја вашата програма овде користејќи различни програмски блокови.

  2. Програмски палети - Најдете ги градежните блокови за вашата програма овде.

  3. Прикажи на порти — Погледнете ги сензорите и моторите поврзани со вашата EV3 тула. Допрете за да ја отворите страницата за хардвер и да видите подетални информации. Името на EV3 тулата се прикажува и над приказот на пристаништето.

  4. Промена на големина и центар - Променете ја големината на рамката за програмирање за да се прикажат сите предмети што сте ги поставиле на него.

  5. Преземи — Преземете ја активната програма на вашиaта EV3 тула.

    Забелешка: ова ќе се прикаже само ако е поврзан вашиaта EV3 тула.

  6. Почни—Преземете ја активната програма на вашата EV3 ула и стартувајте ја.

    Забелешка: времето потребно за преземање програма ќе зависи од бројот на слики и звуци што ги вклучува.

  7. Име на програмата -Го прикажува името на тековно отворената програма.

  8. Врати/Повтори - Вратете ја или повторно вратете ја последната промена што сте ја направиле во програмата.

  9. Помош—Прикажи серија страници што ги прикажуваат главните делови од програмската средина и како да манипулирате со програмските блокови на рамаката за програмирање.

  10. Лоби - Вратете се во лобито.

.

Програмски блокови и палети

Програмските блокови се вашиот начин да му кажете на вашиот робот што сакате да прави. Лоцирани во областа програмски палети е под областа за програмирање, блоковите се категоризираат по тип и природа за полесно да го пронајдете блокот што ви треба.

Акциони блокови (лево кон десно)

  • Среден мотор

  • Голем мотор

  • Поместете го сервото

  • Поместете го резервоарот

  • Погледнете

  • Звук

  • Светло за статус на тули

.

Блокови што течат (од лево кон десно)

  • Почеток

  • Пекај

  • Циклус

  • Промени

.

Кутија за коментари

  • Кога креирате програма, може да биде корисно да додадете полиња за коментари за да опишете што прави вашата програма. Користете зелени полиња за коментари за акциони блокови, портокалова за коментари на блокови на проток и виолетова за општи коментари на програмата. За некои добри примери, проверете ги коментарите што ги додадовме за вас за различните мисии на робот.

.

Хардверска страница

Допрете која било точка во приказот на портата (видлива од програмската средина) за да се прикаже хардверската страница.

Хардверската страница се состои од следниве главни области:

  1. Информации за тули: Оваа област прикажува многу информации за моментално поврзаната EV3 тули, вклучувајќи име на тула, ниво на батерија, верзија на фирмверот и слободен/искористен мемориски простор. Овде можете исто така да ја преименувате вашата EV3 тула, да ја откачите и да ја поврзете со други достапни EV3 тули.

  2. Информации за портовите за тули: Овде можете да видите кои сензори и мотори се поврзани со вашите приклучоци за EV3 тули . Допрете сензор за да го промените неговиот режим или допрете мотор за да ја промените прикажаната вредност, вклучувајќи ја моменталната брзина, вртежите и ротираните степени. Овде можете и да ги ресетирате сите поврзани мотори.

  3. Преземи: преземете го активниот софтвер на вашата EV3 тула.

    Забелешка: ова ќе се појави само ако вашата тула EV3 е поврзана.

  4. Стартувај: преземете ја активната програма на вашата EV3 тула и стартувајте ја.

    Забелешка: времето потребно за преземање програма ќе зависи од бројот на слики и звуци што ги содржи.

  5. Име на програмата: Го прикажува името на тековно отворената програма.

  6. Помош: Прикажува преклоп што ги прикажува главните компоненти на хардверската страница.

  7. Назад: вратете се во програмската средина.

.





.
.
.
.
.

#ReLOaD

Оваа платформа е изградена како дел од проектот Robokid на YEP, и се спроведува во рамките на Регионалната програма за локална демократија во Западен Балкан 2 – ReLOaD2 е финансирана од Европската унија (ЕУ), а ја спроведува Програмата за развој на Обединетите нации (УНДП). Содржината на оваа платформа, како и позициите презентирани во неа, се исклучиво одговорност на организацијата YEP и тие на ниту еден начин не ги одразуваат ставовите на Европската Унија (ЕУ) или Програмата за развој на Обединетите нации (УНДП).

Copyright © 2024 Robokid | Powered by YEP