Aplikacioni programues EV3
6 min
Aplikacioni programues LEGO® MINDSTORMS® është një mënyrë e shkëlqyer për të mësuar gjithçka rreth R3PTAR, TRACK3R, EV3RSTORM, SPIK3R dhe GRIPP3R dhe për t'i programuar ato nga tableti juaj duke përdorur një mjedis programimi ashtu si ai në softuerin EV3. Do t'ju pëlqejë të merrni përsipër misionet sfiduese të robotëve që kemi krijuar dhe kur t'i keni zotëruar ato, do të jeni në gjendje të krijoni programet tuaja për t'i sjellë në jetë robotët tuaj.
Pasi të verifikoni që tableti juaj plotëson kërkesat minimale të sistemit, hapni App Store / Google Play në pajisjen tuaj. Më pas kërkoni për aplikacionin falas, Programuesin LEGO MINDSTORMS EV3 dhe instaloni atë.
Kërkesat minimale të sistemit:
Sistemi operativ minimal i mbështetur:
iOS: iOS 8.0
Android: Sandwich me Lollipop krem
Pajisjet / tabletët e mbështetur:
iPad 2 ose më vonë
Për një listë të plotë të pajisjeve të mbështetura dhe kërkesat minimale të sistemit, ju lutemi vizitoni: www.LEGO.com/mindstormsapp
Lobi është vendi ku filloni çdo herë që hapni aplikacionin e programuesit. Lobi e bën të lehtë krijimin e programeve, hapjen e programeve të ruajtura që keni krijuar më parë, shikimin e misioneve të robotëve dhe aksesin në burime të tjera që do t'ju ndihmojnë të njiheni me
aplikacion.
Në Lobi do të gjeni opsionet dhe burimet e mëposhtme:
Ndihmë: Shfaq një mbivendosje që thekson komponentët kryesorë të lobit.
Skeda Programet e mia: Krijoni një progrma të ri ose ngarkoni programet e krijuara më parë. Ju gjithashtu mund të fshini dhe kopjoni programe, si dhe t'i ndani ato (shih më poshtë për më shumë detaje).
Shënim: Prekni emrin e programit për ta modifikuar.
Misionet e robotëve: Prekni çdo robot për të hyrë në një seri misionesh sfiduese.
Zgjero: Rritni madhësinë e panelit të poshtëm për të parë më shumë programe në të njëjtën kohë.
Zgjidhni: zgjidhni programet që mund t'i fshini ose kopjoni.
Ndani: Ndani programet tuaja nëpërmjet aplikacioneve të përputhshme të instaluara në tabletin tuaj, si p.sh. email.
Shënim: Zgjidhni "Desktop" nëse dëshironi të eksportoni programin tuaj në një format të përputhshëm me softuerin EV3 në kompjuterin tuaj.
Menyja: Prekni këtë ikonë për të parë opsionet e mëposhtme:
Ndihmë: Shikoni videon e fillimit të shpejtë EV3 dhe udhëzuesin e përdorimit.
Kushtet e përdorimit: Shikoni Politikën e Privatësisë, Politikën e Cookies, Kushtet e Përdorimit dhe informacionin mbështetës të LEGO Group.
Gjuhët: Zgjidhni gjuhën në të cilën dëshironi të shikoni aplikacionin
Ashtu si softueri EV3, aplikacioni i programuesit ka një mjedis programimi grafik që është aq i lehtë për t'u përdorur, saqë do ta dërgoni robotin tuaj nëpër dhomë brenda një kohe të shkurtër.
Mjedisi i programimit karakterizohet nga fushat kryesore të mëposhtme:
Zona e programimit: krijoni programin tuaj këtu duke përdorur blloqe të ndryshme programimi.
Paletat e programimit: Gjeni blloqet e ndërtimit për programin tuaj këtu.
Pamja e portit: Shikoni sensorët dhe motorët e lidhur me tullën tuaj EV3. Prekni për të hapur faqen e harduerit dhe për të parë informacion më të detajuar. Emri i tulles EV3 tregohet gjithashtu mbi pamjen e portit.
Ndryshimi i madhësisë dhe qendrës: Ndryshoni madhësinë e zones së programimit për të treguar të gjitha objektet që keni vendosur në të.
Shkarko: Shkarkoni programin aktiv në tullën tuaj EV3.
Shënim: Kjo do të shfaqet vetëm nëse tulla juaj EV3 është lidhur.
Ekzekutoni: Shkarkoni programin aktiv në tullën tuaj EV3 dhe ekzekutoni atë.
Shënim: Koha që duhet për të shkarkuar një program do të varet nga numri i imazheve dhe tingujve që ai përfshin.
Emri i programit: Tregon emrin e programit aktual te hapur.
Zhbë / Ribe: zhbëni ose ribëni ndryshimin e fundit të bërë në program.
Ndihmë: shfaq një seri faqesh që tregojnë pjesët kryesore të mjedisit të programimit dhe mënyrën e manipulimit të blloqeve programuese në zonën e programimit.
Lobi: Kthehuni në Lobi.
Blloqet e programimit janë mënyra juaj për t'i treguar robotit tuaj se çfarë dëshironi të bëjë. Të vendosura në zonën e Paletës së Programimit nën zonen e Programimit, blloqet kategorizohen sipas llojit dhe natyrës për ta bërë më të lehtë gjetjen e bllokut që ju nevojitet.
Blloqe veprimi ( nga e majta në të djathtë)
Motorri i mesëm
Motor i madh
Lëvizni timonin
Zhvendos rezervuarin
Shiko
Tingull
Drita e statusit të tullave
Blloqe rrjedhëse( nga e majta në të djathtë)
Fillo
Prit
Cikli
Nrysho
Kutitë e komenteve
Kur krijoni një program, mund të jetë e dobishme të shtoni kuti komentesh për të përshkruar atë që bën programi juaj. Përdorni kutitë jeshile të komenteve për blloqet e veprimit, portokalli për komentet e bllokut të rrjedhës dhe vjollcën për komentet e përgjithshme të programit. Për disa shembuj të mirë, shikoni komentet që kemi shtuar për ju në misionet e ndryshme të robotëve.
Prekni çdo pikë në pamjen e portit (e dukshme nga mjedisi i programimit) për të shfaqur faqen e harduerit.
Faqja e harduerit përbëhet nga fushat kryesore të mëposhtme:
Informacioni i tullave: Kjo zonë shfaq shumë informacione për tullën EV3 të lidhur aktualisht, duke përfshirë emrin e tullës, nivelin e baterisë, versionin e firmuerit dhe hapësirën e memories së lirë/të përdorur. Këtu mund të riemërtoni edhe tullën tuaj EV3, ta shkëputni atë dhe lidheni me tulla të tjera të disponueshme EV3.
Informacioni per portet e tullave: Këtu mund të shihni se cilët sensorë dhe motorë janë të lidhur me portet e tullave tuaja EV3. Prekni një sensor për të ndryshuar modalitetin e tij ose prekni një motor për të ndryshuar vlerën e shfaqur, duke përfshirë shpejtësinë aktuale, rrotullimet dhe shkallët e rrotulluara.Këtu mund të rivendosni gjithashtu të gjithë motorët e lidhur.
Shkarkoni: Shkarkoni programin aktiv në tullën tuaj EV3.
Shënim: Kjo do të shfaqet vetëm nëse tulla juaj EV3 është e lidhur.
Ekzekutoni: Shkarkoni programin aktiv në tullën tuaj EV3 dhe ekzekutoni atë.
Shënim: Koha që duhet për të shkarkuar një program do të varet nga numri i imazheve dhe tingujve që ai përfshin.
Emri i programit: Tregon emrin e programit aktual te hapur.
Ndihmë: Shfaq një mbivendosje që tregon komponentët kryesorë të faqes së harduerit.
Prapa: kthimi në mjedisin e programimit.
Diskutimet
#ReLOaD
Kjo platformë është zhvilluar si pjesë e projektit Robokid të organizatës YEP, i cili zbatohet në kuadër të "Programi rajonal për demokraci lokale në Ballkanin Perëndimor 2 - ReLOaD2 i cili është i financuar nga Bashkimi Evropian (BE), ndërsa e implementon Programi për Zhvillim i Kombeve të Bashkuara (UNDP). Për përmbajtjen e kësaj platforme, si dhe qëndrimet e paraqitura në të, janë përgjegjës vetëm organizata YEP dhe ato në asnjë mënyrë nuk pasqyrojnë pikëpamjet e Bashkimit Evropian (BE) ose të Programit për Zhvillim të Kombeve të Bashkuara (UNDP) .