Lëvizje në formën e katrorit me LEGO EV3

1 min

Ju prezantojmë një shembull të lëvizjes së robotit në formën e katrorit, duke përdorur teknologjinë LEGO EV3!

Hapi 1: Krijo një projekt të ri

.

Hapi 2: Shto bllokun e sensorit të prekjes

.

Hapi 3: Shto bllokun e lëvizjes

.

Hapi 4: Shto bllokun për kthim djathtas

.

Hapi 5: Përsërit hapin e tretë dhe të katërt 3 herë

.

Hapi 6: Shto bllokun për mbarimin e programit

.

Vini re: Kur programoni robotin tuaj LEGO EV3 për të lëvizur në formën e katrorit, është e rëndësishme të keni parasysh se sipërfaqja në të cilën ai lëviz mund të ndikojë në lëvizjen e tij. Për të siguruar që konstrukti juaj të formohet saktësisht si një katror, duhet të keni parasysh se blloku që ju mundëson kthimin në 90° mund të duhet të rregullohet duke zvogluar ose duke zmadhuar vlerën e tij ose duke ndryshuar rrotullimet, në varësi të karakteristikave të sipërfaqes ku roboti juaj do të lëvizë. Kështu, do të siguroheni që roboti juaj të lëvizë me saktësi dhe të krijojë formën e dëshiruar në mënyrë efektive.

.
.
.
.
.

#ReLOaD

Kjo platformë është zhvilluar si pjesë e projektit Robokid të organizatës YEP, i cili zbatohet në kuadër të "Programi rajonal për demokraci lokale në Ballkanin Perëndimor 2 - ReLOaD2 i cili është i financuar nga Bashkimi Evropian (BE), ndërsa e implementon Programi për Zhvillim i Kombeve të Bashkuara (UNDP). Për përmbajtjen e kësaj platforme, si dhe qëndrimet e paraqitura në të, janë përgjegjës vetëm organizata YEP dhe ato në asnjë mënyrë nuk pasqyrojnë pikëpamjet e Bashkimit Evropian (BE) ose të Programit për Zhvillim të Kombeve të Bashkuara (UNDP) .

Copyright © 2024 Robokid | Powered by YEP