Движење напред и назад со LEGO EV3

1 min

LEGO EV3 Classroom е платформа за програмирање и управување на роботи, користена од учениците и наставниците во училиштата и академиите.

Оваа платформа нуди едноставно и интуитивно корисничко окружување за програмирање на нивните LEGO EV3 роботи. Некои од главните упатства за почеток на програмирањето на оваа платформа се:

  1. Отворете ја апликацијата LEGO EV3 Classroom и креирајте нов проект. Изберете го моделот на вашиот робот и поврзете ги неговите уреди.

  2. Користете го блоковниот линкер за изградба на вашиот програм. Овој линкер нуди готови блокови за движење, сензори, комуникација и многу други.

  3. Користете ја графичката поврзаност меѓу блоковите за креирање на различни програми. Ова може да биде едноставно како поврзување на два блока "Move Tank" за да го движите роботот напред и назад.

  4. Тестирајте го вашиот програм за да видите како функционира на вашиот LEGO EV3 робот. Можете да го поврзете роботот со вашиот лаптоп за да го префрлите програмот и за да го видите приказот на емулатор

  5. Додадете сензори и други поврзувања за да го направите вашиот робот понапреден. Ова може да вклучува додавање на сензор за светлина или бои, или додавање на тастатура за контролирање на роботот во реално време.

Со овие едноставни чекори, можете да започнете со програмирање на LEGO EV3 роботите со LEGO EV3 Classroom и да креирате различни програми за вашите роботи. Ова може да биде одличен начин да се следи богатата школска настава за технологија и инженерство и да се развијат вештините за програмирање и решавање на проблеми во рана возраст.

Движењето напред и назад со LEGO EV3

Во оваа вежба, ќе користите платформата LEGO EV3 Classroom за да програмирате робот за движење напред и назад во права линија.

Чекор 1: Отворете ја платформата LEGO EV3 Classroom и креирајте нов проект.

.

Чекор 2: Кога новиот проект е креиран, потребно е да имате работна табла како што е прикажано на сликата подолу.

.

Работната табла содржи неколку кружници со различни бои и имиња, секој со неговата функционалност. Во следните настави, ќе се обидеме да ви објасниме повеќе од нив. Исто така, при креирањето на новиот проект, автоматски е вметнат почетниот блок "when program starts"("кога програмата започнува").

Чекор 3: Во оваа вежба, целта е да се објасни движењето напред и назад на роботот. Затоа, изберете кружницата со розова боја наречена "MOVEMENT" ("ДВИЖЕЊЕ"). Во оваа кружница има неколку блокови, секој со неговата функционалност.

.

Чекор 4: Поврзете го вашиот робот со програмата преку Bluetooth или USB кабел.

Чекор 5: Зачувајте ја програмата и преземете ja на вашиот LEGO EV3 робот. Преземањето се прави со кликнување на иконата во простор за програмирање.

Чекор 6: Ако програмата е преземена, тогаш треба да се најде на базата на роботот и да се избере за да се изврши.

Во оваа вежба, движењето на роботот напред се прави со блокот "Move Tank" во кружницата "MOVEMENT". Движењето на роботот назад може да се направи на ист начин, само во делот за контрола на брзината, вредноста на брзината се поставува со негативна вредност од 0 до -100%.

Кога програмата започнува, е поставен и блокот за стартување на програмата. "when program starts". Во овој курс, се препорачува да се користи блокот со кој имаме максимална контрола во движењата на роботот, но исто така можете да истражите и другите блокови за да го разберете програмирањето на роботот што подобро.

.

.
.
.
.
.

#ReLOaD

Оваа платформа е изградена како дел од проектот Robokid на YEP, и се спроведува во рамките на Регионалната програма за локална демократија во Западен Балкан 2 – ReLOaD2 е финансирана од Европската унија (ЕУ), а ја спроведува Програмата за развој на Обединетите нации (УНДП). Содржината на оваа платформа, како и позициите презентирани во неа, се исклучиво одговорност на организацијата YEP и тие на ниту еден начин не ги одразуваат ставовите на Европската Унија (ЕУ) или Програмата за развој на Обединетите нации (УНДП).

Copyright © 2024 Robokid | Powered by YEP