Lëvizja përpara dhe prapa me LEGO EV3

4 min

LEGO EV3 Classroom është një platformë e programimit dhe kontrollit të robotëve, e përdorur nga nxënësit dhe mësuesit në shkolla dhe akademi.

Kjo platformë ofron një ambient të përdoruesit të thjeshtë dhe intuitiv për të programuar robotët e tyre LEGO EV3. Disa nga udhëzimet kryesore për të filluar me programimin në këtë platformë janë:

  1. Hapni aplikacionin LEGO EV3 Classroom dhe krijoni një projekt të ri. Përzgjidhni modelin e robotit tuaj dhe lidhni pajisjet e tij.

  2. Përdorni librarinë e blloqeve për të ndërtuar programin tuaj. Kjo librari ofron blloqe të gatshme për lëvizje, sensorë, komunikim dhe shumë të tjera.

  3. Përdorni lidhësinë grafike midis blloqeve për të krijuar programe të ndryshme. Kjo mund të jetë e thjeshtë si lidhja e dy blloqeve "Move Tank" për të lëvizur robotin përpara dhe prapa.

  4. Testoni programin tuaj për të parë se si funksionon në robotin tuaj LEGO EV3. Ju mund të lidhni robotin tuaj me laptopin tuaj për të transferuar programin dhe për të parë shfaqjen në një mjedis të simuluar.

  5. Shtoni sensorë dhe lidhje të tjera për të bërë robotin tuaj më të avancuar. Kjo mund të përfshijë shtimin e një sensori të dritës ose të ngjyrave, ose shtimin e një tastiere për të kontrolluar robotin në kohë reale.

Me këto hapa të thjeshta, ju mund të filloni programimin e robotëve të LEGO EV3 me LEGO EV3 Classroom dhe të krijojë programe të ndryshme për robotët tuaj. Kjo mund të jetë një mënyrë e shkëlqyeshme për të ndjekur një kurrikulë shkollore të pasur me teknologji dhe inxhinieri, dhe për të ndërtuar aftësitë e programimit dhe zgjidhjen e problemeve në moshë të re.

Lëvizja përpara dhe prapa me LEGO EV3

Në këtë ushtrim, do të përdorni platformën LEGO EV3 Classroom për të programuar një robot për të lëvizur përpara dhe prapa në një linjë të drejtë.

Hapi 1: Hapni platformën LEGO EV3 Classroom dhe krijoni një projekt të ri.

.

Hapi2: Pasi që projekti i ri të jetë krijuar, ju duhet të keni panelin punues si në fotografinë në vijim.

.

Paneli punues përfshin disa rrathë me ngjyra dhe emërtime të ndryshme, secili me funksionalitetin e vetë. Në mësimet në vazhdim, do të përpiqemi t'ju shpjegojmë një pjesë të mirë të tyre. Gjithashtu gjatë krijimit të projektit të ri në zonën e programimit në menyrë automatike është i vendosur edhe blloku fillestar "when program starts"("kur programi fillon).

Hapi 3: Në këtë ushtrim, qëllimi ynë është të shpjegojmë levizjen para dhe pas të robotëve. Për këtë arsye, zgjidhni rrethin me ngjyrë rozë të emëruar si "MOVEMENT" ("LËVIZJA"). Në këtë rreth, ka disa blloqe, secili me funksionalitetin e vetë.

.

Hapi 4: Lidhni robotin tuaj me programin përmes Bluetooth ose USB kabllit.

Hapi 5: Ruajeni programin dhe shkarkojeni në robotin tuaj LEGO EV3. Shkarkimi bëhet duke klikuar në ikonën e vendosur në fund të hapsirës programuese.

Hapi 6: Nëse programi është i shkarkuar, atëherë ai duhet të gjendet në bazat e robotit dhe të selektohet për t'u ekzekutuar.

Në këtë ushtrim, lëvizja e robotit para bëhet përmes bllokut "Move Tank" në "MOVEMENT" rrethin. Lëvizja e robotit prapa mund të bëhet në të njejtën mënyrë, vetëm që në pjesën e kontrollit të shpejtësisë vlera e shpejtësisë vendoset me vlerë negative prej 0 deri -100%.

Kur programi fillon, është vendosur edhe blloku fillestar "when program starts". Në këtë kursë, rekomandohet të përdoret blloku me të cilin kemi kontrollën maksimale në lëvizjet e robotit, por ju gjithashtu mund të eksploroni edhe blloqet e tjera në mënyrë që të kuptoni programimin e robotit sa më mirë.

.

.
.
.
.
.

#ReLOaD

Kjo platformë është zhvilluar si pjesë e projektit Robokid të organizatës YEP, i cili zbatohet në kuadër të "Programi rajonal për demokraci lokale në Ballkanin Perëndimor 2 - ReLOaD2 i cili është i financuar nga Bashkimi Evropian (BE), ndërsa e implementon Programi për Zhvillim i Kombeve të Bashkuara (UNDP). Për përmbajtjen e kësaj platforme, si dhe qëndrimet e paraqitura në të, janë përgjegjës vetëm organizata YEP dhe ato në asnjë mënyrë nuk pasqyrojnë pikëpamjet e Bashkimit Evropian (BE) ose të Programit për Zhvillim të Kombeve të Bashkuara (UNDP) .

Copyright © 2024 Robokid | Powered by YEP